fredag 24 april 2009

VookTV och sånt



VookTV ska vara framtidens läsning eller vad man nu kan kalla det.

Carina! Starbucks smakar som Nicaragua kaffet. Lite mjukare kanske.

Blir fortfarande inte riktigt klok på varför Zvi Mark ännu inte låtit översätta Megillat Setarim till engelska. Under tiden läser jag igenom Rabbi Nachmans visdomar ännu en gång. Så jag inte har missat något.

De här lirarna som höll till i Ukraina och Polen var helt otroliga. Här får man handfasta tips om i vilka kretsar man säkrast ska börja göra under, hur mycket tid man ska ägna åt toalettbesök och massor med tricks och lastbilsflak med visdom. Då talar jag om rabbiner som kunde flyga genom små fönster hur enkelt som helst.

Solen skiner fortfarande och Spiken kanske har tröttnat på att lyssna på 4Hero.

Jag tror att både hunden och jag behöver lite frisk luft en dag som denna.

Det där med VookTV låter ju spännande även om det är lite svårt att få grepp om.

http://www.vook.tv/

Inga kommentarer: