tisdag 10 november 2009

Alltid lika högaktuell!


Dennis?!

Jag fick ett trevligt mail-erbjudande idag från den alltid lika förekommande travtränaren Dennis Ek.

Det gällde en auktion på Svanstedts bok om tiden med Zoogin. Erbjudandet gällde till i morgon 12.30.

Skojigt men lite udda initiativ, så jag svarade Dennis och frågade om han sålde sina dyrgripar för att köpa en travhäst.

Men sedan hittade jag av en händelse en bild på nätet som jag nästan är hundraprocentigt säker på föreställer just Dennis i inköpartagen och eftersom hela affärsverksamheten, alltså karusellen, är till salu så lutar det mera åt att Ek:s nya affärsrörelse härmed och slutligen är identifierad.

Jag tycker det verkar som om Dennis flyttat fram julafton en månad nu när han tappat tron på den röde mannen med det vita skägget.

Är det någon annan som vet något om karusellaffären eller tycker att det verkar vara Dennis så vänligen skriv en rad.

Om det är Dennis på bilden så verkar han vara glad. Eller ja, omgivningen ler ju i varje fall.

Inga kommentarer: