söndag 8 mars 2009

Trögt med städningen, snöfara hotar


Det går trögt med städningen. Jag tycker det är lite för dåligt ljus. Mulet väder är inget bra städväder. Men det är bara att suga i. Man blir glad när det är färdigt.

Jag ska ta och göra en macka för att pigga upp mig. Eller två.

Sedan måste vi gå ut och frysa lite till hunden och jag. Sweet Jane med Mott the Hoople ligger på min softlista men på övre delen. Men jag ska byta Fogertylåt. Det är live och Who´ll Stop the Rain, sedan surrar han om Premonition i slutet och sedan kommer Katie Melua med Shy Boy. Så kan vi inte ha det men annars låter det rätt bra. Tätt och fint. Det ska bli så bra så.

Nu är frågan om Lennartsson tänker vinna o lopp två. Det är åtminstone vår tanke. Carina ringde och tyckte att vi inte kunde svika hästarna en mulen dag som denna.

Ska det börja snöa nu igen? Bort med vintern!

Inga kommentarer: