torsdag 12 mars 2009

Janne Döparens Presentbutik, Dweezil, Dhani och Jakob



Carina var och kollade i Betlehem. Det finns ett ställe där de påstår att Jesus föddes men jag fattar inte vilken bild det är av de som hon skickat så ni får hålla till godo med den här underbara reklamskylten så länge.

You get tired…you get weak…

Jag lyssnar på unge herr Dylan, Jakob. Det måste vara lite trist att vara barn till en superstjärna. Det problemet har jag aldrig haft. Men man kan förstå att bara ett av Bob Dylans barn valt musikens bana. Men han är duktig för i Wallflowers som gett ut ett antal album och nu senast förra året kom ett eget album ”Seeing Things”.

Bombers named after girls…

Dhani Harrison är en annan duktig musiker med en berömd pappa, liksom Dweezil Zappa, den senare f ö född samma år som Jakob Dylan.

Unge herr Dylan är nu inte så värst ung längre. I år fyller han liksom Dweezil fyrtio medan unge Harrison är född 1978.

Dom är duktiga alla tre och har sina fäders röster och musikaliska begåvning. Men de har svårt att bli riktigt erkända för sig om ni förstår vad jag menar. Det tycker jag är synd.

Inga kommentarer: