söndag 11 april 2010

Nattmacka!



Oh waddanajt!

Ja, den har knappt börjat. Datorn är varm som en stekspade och jag har just lossat en långdistansmissil i riktning mot Börje L. på Newsmill.

BL har legat och gnagt på en riktig drapa som gick ut på att USA mördar journalister i Irak.

När jag såg hans källhänvisningar som var många och långa så blev jag lite skakig.
Men jag lugnade snart ner mig.

Folk har en viss faiblesse för att förväxla misstankar, tyckanden, stöd åt etc med bevis.

Så när jag tre timmar senare läst igenom BL:s drapa där mitt namn nämndes som ett dåligt exempel på mänskligt varande så kunde jag lugnt plocka fram fogsvansen och börja Squik! Squik! Squik!

Igår gjorde jag en strålande bytesaffär. Marsalakrydda direkt från Indien mot en CD med Eric Burdon. Jäklar vad gott färska kryddor luktar.

Spiken och jag gick en jättelång runda idag. Efteråt var vi båda bättre djur.

Det är väl bäst att jag skickar ut den här lilla rapporten innan datorn visar blå skärm och med åtföljande hastig nedräkning.

Inga kommentarer: