onsdag 23 december 2009




Så är det jul igen.

Det är lite stressigt med allt som ska bakas och fixas.

Nu ska jag koppla av och ha det trevligt med Carina, Spiken och släktingarna.

Därför vill jag önska alla som ibland följer den här lilla bloggen en riktigt God Jul!

Gott Nytt År hinner det nog inte bli innan jag återvänder till tangentbordet så det får vänta.

Den där Blossa som är spetsad med konjak är inte fel men det går som vanligt lika bra med Julmust!

Återkommer fetare och gladare efter jul!

Hälsar

Stefan

Hälsar gör också:

Carina
och
Spiken(alias Bright Light, Gorga Spi & Spiggy Lee)

4 kommentarer:

Björne sa...

God Jul själv Stefan

Jenny sa...

Jag säger som Björne: God jul själv, Stefan.

Och hälsa tillbaka till Carina och Spiken. (Mina hundar ligger och pöser i soffan efter lite köttbullar och skinka - nöjda och belåtna med de nya kopplen de fått i julklapp.)

Anonym sa...

God Jul Stempan och hälsa Mr Spik och Carina det samma, i vilken ordning får du själv sköta om.

Stefan Hagberg sa...

Till Björne, Jenny och Anonym:

God fortsättning på er själva. Alla hälsar!