söndag 17 oktober 2010

Det är snart jul!



I natt var det fem grader kallt ute på landet. Brrrrrrrrr!

Svågerns dotter fyllde sexton. Nyss var hon en liten alien med grodfötter. Så fort det går.

Jag har varit lite kass på att blogga eftersom jag varit lite utmattad på fritiden. Betyder ryggläge.

Al Jazeera hade en låååååååååååååång intervju med några experter som kände till Sudan. Intressant.

Sen blev det “Singing in the rain” från 1952 med Gene Kelly och till sist Starke Man som jag gillar. Speciellt sekreteraren i form av Anna Blomberg. Carina kan imitera hennes röst närmast perfekt.

I morgon ska jag har ett frukostmöte och sedan ska Spiken och jag har en dag där det blir både spårvagn och Djurgården.

Hoppas det börjar snöa snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Stefan

Man behöver dagar med hundar och utan annat innehåll, Spiken och du är väl unnad lite "degande" med lättja.
MVH
Roger

Stefan Hagberg sa...

Till Roger: Hej! Visst är det konstigt. Som om kroppen och framför allt knoppen behöver lite reflektionsbefriad tillvaro...